SelcanSerkanKuzey Kızlar doğumuma tahmini 10 gün var makat bölgemde şişlik ve ağrı var kabız da olmadım hiç kanama felan da yok başına gelen varmı bilgisi olan 🙏🏻
ipeginannesi SelcanSerkanKuzey ben de şişlik de var kabızlık da kanama da. Üstelik 8 günüm kaldı. Yapacak bir şey yok bekliyorum 🤷♀️
Hamissanne SelcanSerkanKuzey yaa o bende de var su değince yakıyor ve su toplamış gibi geliyor elime off nedir acaba bende kc gundur dusunuyorum
Bktbll Hamissanne canım o basur oluyormuş bende de oldu 36+5 im cok agrı ve acı oluyor zeytinyagı sürün yavaşca birsz yumusatıp acısını alıyor
Bktbll Hamissanne hemoroit canım o bende de oldu yeni 36+5 im doktor kontrolüme daha var ama ben zeytinyagı sürüyorum yavasca biraz gecirdi
Asell Canım hemeroiddir başlangıcı dır kesın ilk once sıslık oluyor sonra agrı sonra kanama ah ah bılırım çok zor ilk hamılelıgımde kaldı bende simdi ıkıncıdede çekiyorum🤦🏻♀️
Bktbll Hamissanne valla bilmiyorumki canım doğumdan sonra geer yazıyor internette ama bilmiyorum benimde yeni oldu inşallah gecer 😞
Asell Bktbll benımkı gecmedı canım ikincı hamılelıkteyım bundada cok fena çekıyorum normal dogumda dahada zorlanıyor insan ve beter oluyor inşallah sizinkıler gecer 🤷♀️🤦🏻♀️
Bktbll Asell ya doğumda zorlanıyormu benşm ilk defa başıma geldi dayanılmıyor acısına anlamadım bende nasıl oldu böyle inşallah gecer en azından doğuma kadar geçse oda iyi 😒
Asell Bktbll canım normal doğumda ıkındıgın ve sancı çektiğin için orasıda otomatıkman zorlanıyor ve daha çoğalıyor inşallah senınkı gecer dogumdan sonra benımkı gecmedı ama bır arkadasımkı geçmişti kişiden kişiye değişiyor belkıde🤷♀️🤷♀️
Bktbll Asell inşallah gecer canım benimdebaşıma ilk defa geldi çok kötü bişeymiş bide doğumda bişey olmasın 😞