Ben oldum. Bu ay aniden göbek deliğim anormal şekilde dışarı çıktı. Doktora gitmeden araştırdım fıtık yazıyordu. Nitekim doktor da öyle dedi. Sorun olmaz daha da çıkacak göbek deligin disari dedi. Doğumdan sonra cerrahi gerekebilirmis. Arada sizi yapıyor bir de aşırı çıkıntı haline gelince huylaniyorum 🙄 inşallah nornal doğuma engel olmaz. Forumda fıtığı olup normal doğum yapanlar çok olmuş.