Kızlar yarın kontrolüm var. Beta hcgm ilk 530 sonra 1610 çıktı doktor sağlıklı şu an ama kesin bişey diyemem dedi. Kendi kendime sürekli gebelik testi yaptım. İlk zamanlar silik çıkıyordu giderek koyulaştı. Şimdi baya kıpkırmızı. Bi sorun yoktur dimi ? Çok heyecanlıyım. Elimde olmadan sürekli araştırıyorum.