Aygul01 ailemden ve hastanede tanıştığım 150 altında boyu olan kişilere özellikle 37. Hafta itibari ile yapıldı hep o yüzden dedim,
doktorum sadece boyun 172 hamilelikte bebekle orantılı kilo almışsın bebekde çok kilolu değil zaten, kilolu olsa bile rahat doğurursun dedi ben sporla uğraşıyorum.
ama zaten genelde doğumdan önceki çatı muayeneler çok bir anlam ifade etmiyormuş, doğum esnasında açıklık kontrol etmek için baktıklarında veya bebeğin kanala ilerleme süresinin geç olduğu durumlarda direkt sezaryena alınıyor. Çünkü doğum esnasındaki açılma ile çatı darlığı olup olmadığı tam tespit edilebiliyormuş.
Boy meselesinde dediğim gibi kesinlikle emin değilim sadece hastanede gördüğüm örnekler ve ailemde yaşadığım örnekler ile konuştum.
Özellikle bebek kilosu da çok etkiliyor. 2.5 kilo bebek doğurmakla 3.,5 kilo bebek doğurmka çok farklı şeyler