Bebiş gelmedikçe akşamları içime bir sıkıntı çökmeye başladı. Normal doğuma uygunum diye beklemedeyiz, ama benim vajinamda alerjik durumum olduğu için kaşıntı ve yanma var. Doktorum epidural olcağı için hissetmeyeceğimi doğuma engel olmadığını söyledi ama canımın şu anda bile yanıyor olması bemi geriyor. Sezeryan olcak olsam ve gün verse onu beklemenin heyecanına nasıl dayanacağım bilmiyorum. Yani nerden baksam olaylara geriliyorum. Hormonlardan mı benden mi kaynaklanıyor bilemedim. Canım sıkılıyor… 😭