Ecemyldz Aşırı derecede yarım saattir miğdemde ağrı var önceden ara ara kısa süreli oluyordu ama şuan kesintisiz ve şiddetli sizce doğum belirtisimi bi süre daha geçmesse doktora gideceğim
gokcecan Ecemyldz gece mide ağrısına uyanıyorum gidip rennie duo şurup içiyorum. kontrolümde dr uma danışıcam ama midem gebeliğmin başından beri böyle sorunlu. O yzden şurup içiyorum:(
Ecemyldz Benimde normalde oluyordu ama bu kadar olmuyordu hafif kısa süreliydi normalde doktor o duruma normal demişti şimdi şiddetli 1saat sürdü şuan daha iyi bi daha artarsa doktora gideceğim gokcecan