Fanara Kötü düşünme canım hamilelikte stres iyi değil.Endişen varsa en kısa sürede doktoruna görünmende fayda var.Bnde de aynı şey olmuştu.Kahverengi lekelenmede endişelenmeme gerek olmadığını söylemişti, gebeliğin yeni olduğundan yerleşme kanaması olma ihtimali yüksek.Yok yere strese girme, yarın sabah erkenden doktoruna görün kuzum.Sağlıklı bir gebeliğin olur inşallah🌸