Semaatls ben owlinin korsesini aldım canım normaşde 2-3 gun sonra takarım agrılarıma gore dıyprdum ama birini gördüm instagramda 2 saat sonra yürümek için kalktığında takmış ve hiç öıkarmamıs çıkarmaya çalıstıgında cok agrısı olmuş düz duramıyomuş korseyle rahat etmiş bende yanıma aldım hemen takıp çıkarmamayı düşünüyorum ağrılarım çok şiddetli olmaz umarım