Merhaba anneler sizlere danışmak istediğim bir konu var , 31 haftalıgım akşamları bu saatlerde başlayan ayak yanmam var cayır cayır içten yanıyor buzlukta büyük şişe su dondurup tüm geceyi onunla geçiriyorum, bugun arkadaşım bebek kolik olur dedi, hamileyken üşütmekle bebeğin gazlı olmasının alakası var mı ne dersiniz?