Bu akşam birden çok sık toplanmaya başladı 10 dk da 20 dk bir toplanıyor çok rahatsız ediyor tozlandıkça nefesim kesiliyor birden bu kadar sıklaştı normal mi acaba bu durum kaç gündür belimde kasığımda ağrım vardı karnımın içinde kramp önemsemedim ama şimdi çok toplanıyor korktum biraz