brnr09 merhaba bende 31+3 günlük hamileyim 29+5 ken dönmediğini söyledi doktor bir son 1 haftadır çok sert oluyor ve 3 gün önce karnım şekil değiştirdi baskı çok oluyor hıçkırık çok tutuyor karnımın altında hissediyorum acaba dönmüşmüdür hıçkırığını aşağıda hissetmek döndüğü anlamına mı geliyor yoksa herhangi bir yerde hissesermiyiz