Merhaba kızlar
Bugun dr karnıma çok bastrdı ultrasn için.
Kahverengimsi akıntı basladı ve regl agrısı gb agrım var.
Sizce napmalıyım?
Zaten moralim bozuk, bebeğin kalp atışını duyamadık, gelişimde gerilik var dedi, %20 gebeliği sonlandırabilirz dedi.
Şimdi karnmda agrıyo, napcağımı şaşırdım😢