AnneOluyorum35 30+3 üm bi kaç gündür karnımın sol üst tarafı dokunduğumda acıyo uzanınca geçiyo.Anlam veremedim.Yarın kontrolüm var doktoruma soruncam sizinde böyle oluyomu merak ettim
brnr09 AnneOluyorum35 Benim sağ tarafta oluyor bu his. Benim bebek de hep sağda belki de ondan bilmiyorım