Esma1290 Kızlar yaklaşık 1 saattir inanılmaz derecede ağrım var . 37+2 deyim. İlk defa böyle bi ağrı yaşıyorum. Hiç başına gelen oldumu böyle . Hem alta baskı ve vajinada inanılmaz bir ağrı var . Hiç başına gelen oldumu böyle 😔😔
Aysenur57 Esma1290 Bende 28+4 deyim inanılmaz derece ağrı çekiyorum yavaş yavaş yürümek iyi geliyor biraz da olsa, tavsiye ederim
Nesslihan Benimde bugün daha fazla ağrım. Belim vajinam çatı kemiklerim karnım ara sıra hepsine ağrı girip çıkıyor
Esma1290 AydanB bende şimdi yazdım doktoruma dayanamadım inşallah cevap verir 😔 ilk defa böyle nefesimi kesti ağrı . Çok baskı var resmen vajinamda suan
Esma1290 Aysenur57 aynen zorla kalktım yataktan biraz yürümeye gayret ediyor um hafiften kasıkta azalma oldu ama vajina çok fena ağrıyor
Skarakas Esma1290 bende yeni bi post actim gormemistim sizinkini 39. Haftama girdim bugun resmen cikacak gibi batma hissi var yuruyemiyorum bundan dolayi. Acaba dogum baslangici da boyle oluyor mu bilmiyorum ki doktorunuz donerse bilgi verir misiniz ne diyecek merak ettim?
Nesslihan Esma1290 birkaç gündür oluyor ama bugün biraz fazla sanki. Biraz rahatlıyorum sonra yine giriyor bir ağrı kemiklerim ağrıyor özellikle bugün
Esma1290 Nesslihan bende aynı sanki geçiyor sonra tekrardan oluyor . Bugün sabah olmicak bana anlaşılan 😔 Rabbim hepimize şifa versin inşallah
Nesslihan Esma1290 sürekli vantilatör karşısındayım üşüyor muyum fark etmeden acaba bilmiyorum ki. Havalar çok sıcak çok bunaltıcı ne yapacam bilmiyorum böyle
Esma1290 Skarakas uyyamadim inan ağrıdan . Dediğin gibi bende yürüyemiyorum. Sabah döner büyük ihtimalle. Dönmese bile arayıp sorcam çünkü dayanamıyorum. Sana da yazarım canım
mihromihro 37 +2 yim bndede oluyo bebek baskı yapıyo sanirm kanala yerlesiyodur 3. Gebelik bnmde korkmayın normal hepsindede yaşadım son haftalar oluyo