Hanımlar ben en başta sepet beşik almayı düşündüm sonra küçük dedim sonra park beşik düşündüm onnda bi iki yaşna felan geldğnde kıpır kıpır olsa içinde durarmı diye düşündüm emanet gibi duruyor gözümde ya sizce sepet beşik alıp memnun kalan var mı yada öneriniz nedir ne almalıyım ilk bebeğim🦋