Mry-06 38+2 olduk zaman daralıyor kontroller sıklaştı Ankara Şehir Hastanesi Takipliyim doktor kontrolu var benden nts çekimi isteyeceği kesin yarın için doktora girmeden nts çekimi yaptırıp girsem kabul eder mi bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi? 🙏🏻
sda-sda35 Mry-06 benim doktorum yanına girmeden nstye girmemi istiyor. Elinizde nst bileğileriyle gitmek daha mantıklı bence ama sizin doktorunuzun düşüncesi nasıl olur bilemiyorum 😊
Mry-06 sda-sda35 Son 2-3 kontrolumde gittiğim doktordan tekrar randevu bulamıyorum zaten yarın için de hiç gitmediğim bir doktora randevu buldum mecbur randevu saati de biraz geç nts çekimi yapıp girmek daha mantıklı geliyor sanırım kabul eder 🙂
Mry-06 serpil8 o zaman kabul ediyorlar ben genelde muayene olduktan sonra nts ye gidiyordum yarın öyle yapım o zaman 🙂