Kızlar merhaba 37+4teyim suan bebegimin gelisi 1 hafta önde gidiyor tam 37 de cati muayanesi oldum bebek kanala henuz yerlesmemisti ve acıklıgım yoktu ama 2 gundur ara ara siddetli bel ağrım olup geciyor ve alt kısımda bi batma oluyor yurumemi engellicek sekilde bugunde saat aksam 5ten beri karnimda bi sertlik var taş gibi oluyor ve hic gecmiyo cok az rahatlarmış gibi oluyorum sonra tekrar sertlesiyor bi sancim yok ama rahatsizlik veriyor hafif bi ağrı gibi ilk hamileligim oldugu icin tam tarifte edemiyorum sizce nst ye gitmelimiyim bu arada bebegin hareketlerini hissediyorum ara ara