32+4 haftakıktık geçen haftalarda diş agrısından mahvoldum. Ben tüm dişlerimi gebe kalmadan önce yaptırmıştım birde senin gibi dolgulu dişim acayip agrıyordu doktorum yazı verdi işlem yapılabilir diye ama hiç bir dişçi yanaşmadı dogum sonrasına dedi Parol verip gönderdiler. Sonra doktoruma sordugumda kekik suyunu kesinlikle yutmadan gargara yapabilirsin bi süre agzında turup dedi, karanfil yağını kulak çıbugu ile dişinin üzerine koyabilirsin dedi. Şuan 33+5im bi haftadır her agrı başlangıcından kekik suyu ile gargara yapıyorum karanfil yağı ile öüdahele ediyorum inşallah faydalı olur sana da çok geçmiş olsun diş agrısı berbat birşey. birde gece tutuyor of. Doktorunla görüşüp parol ile ilgili bilgi alabilirsin. 💐