Merhaba sevgılı annler bı sorum olacaktı 28 haftalık gebeyım. Bebegım bazı gunler cok hareketlı bazı gunlerse nerdeyse. Hıc denecek kadar az hareket edıyo bu benı korkutan bı durum dr bu haftalarda bı gun beklıyebıkecgımj ama daha ilerleyen haftalarda sorun olabılcegıbı soyledı sizce normal mı bıkac gün cok hareketli olup bıkac gun sakın olması ha bu arada tatlıda sevmıuo oynamjcaksa kunefe tespısısı yesem boş🤦♀️🤷♀️