Sena1k Kızlar bugün karında ani batma hissi oluyor ara ara nasıl desem iğne sokup çıkarıyorlar anlık sanki yaşayan varmı normal mi?
Duygu4444 Bana böyle sancı gibi oluyo birkaç dakıkada geçiyo ve arada ağrıyo doktor normal olduğunu söyledi. Tabi rahim ağzı uzunluğuna ve enfeksiyona baktım onlarda birşey çıkmadı
Sena1k sevara hareket öyle olmaz ki 😏 ağrı bu iğne batırırlar gibi bebek hareketini ara ara hissediyorum onu atırt edebilirim
Sena1k Umran1898 bilemedim hareket edince ağrı olur mu iğne batırır gibi çünkü hareketini hissettiğim zamanlar ağrı olmuyor bebek olduğunu ayırt edebiliyorum hafiften ama bu batma iğne sokuyorlar sanki 3 saniyelik karnıma
Arsu1661 Sena1k bugün biraz bende de fazlasıyla oldu ya karnımız büyüdüğü için yada sancı gerçekten çarşamba kontrolde bende sorucam bunu neden olduğunu 🤔
Umran1898 Sena1k Öyleyse rahim büyümesi olabilir ben henüz bebek hareketini pek farkedemiyorum ama dediğiniz gibi birkaç saniyelik batmalar bende de oldu
Sinemarslannnn Aynısını yaşıyorum 2 gündür sün doktora sordum bebek olamaz daha çok erken dedi 16+ 5 teyiz
Sinemarslannnn Sena1k bağırsak hareketleri bu haftalarda yoğun olur dedi hissettiğim şey gaz ve kasılmalar diyor bir de bu haftadan sonra benek daha hızlı büyümeye başlıyormuş oda etkiler diyor
S-r-p Muhtemelen gazdır canım 17+1 iz biz de gaz sıkışınca oluyor yürüyünce rahatlıyorum biraz yorulunca da oluyo tabi takip etmek lazım ben daha hissetmiyorum hareketlerini bence bebek hareketi öyle değildir ama