Bsrasln bende 35+3 teyim, gecen hafta sancılarım oldu doktora gittik 2 cm acılmam varmış, yatış verdıler, ciğer geliştirici vurdular , sabaha kadar serumlarla durdum, sabahta doktor muayene ettı eve gönderdı ama erken dogum riskim hala var, ilaç verdi onu kullanıyorum o biraz kasılmalarımı azalttı ama tamamen yoketmedi, kilosu da c tesi kontrole gittigimde 2700 dü, ne yersem yiyim öyle aman aman kilo aldıramıyorum🤦🏻♀️ Erken olma ihtimalıde olunca beni korkutuyor küvezde kalır diye