Dk72 İnternetten emzirme atleti ve emzirme südyeni alacağım deneme şansım olmayacak. Alıp da memnun kaldığınız markaları yazar mısınız lütfen. Nbb, suwen, penti, e bebek, tutku, lcw, dorya ya da sizin kullandığınız başka markalar
Beebisimm Dk72 Pierre cardin tercih ettim ben, toparlayıcı özellikli, ben desteksiz kullanamadığım için bu şekilde tercih ettim, denedim çokta rahat, Trendyol dan aldım.
tugbaayaz Dk72 arkadaşım e bebekten desteksiz almış çok memnun banada kesinlikle ondan al dedi bi türlü fırsat bulup gidip alamadım
Kapalikutu Dk72 E bebekten baby&mom on emzirme sütyenini aldım ben çok beğendim. Ön kısmında pedi var göğüs uçlarını da belli etmiyor ☺️
Dk72 Beebisimm südyen aldınız sanırım ben de hep destekli kullandım şimdiye kadar öbür türlü değişik gelir mi acaba diye düşünüyorum. Ama emzirirken desteksiz al diyorlar kararsız kalıyorım
Deleted5544 sütyen sevmediğim icin atlet tercih ettim suwenden aldım çok memnun kaldım fiyatı diğer yerlere göre yüksek ama kalitesi harika
Deleted5544 Dk72 hayır değil direk penye destekli lcwde var kuması falanda baya güzel ama bana bedeni olmadı
Beebisimm Dk72 aldığım da desteksiz gibi ama telli olduğu güzel tutuyor, tam destekli değil yani gayet kullanışlı
ozlmnhl Dk72 suwenin emzirme sütyeni çok güzel ama fiyatı yüksek sanırım 140tlydi en son 2 tane ebebekten dantelli ve kaplı emzirme sütyeni var onu aldım çok beğendim ve fiyatıda 30tl keşke hep ondan alsaymışım diyorum
rose90 Dk72 LCW nin emzirme atleti çok güzel bir tanede emzirme sütyeni aldım yine oradan denedim çok rahat henüz kullanmadim ama sevdim öneririm hemde fiyat olarak uygun
Yakamoz__gul Dk72 ben orkide kaplı balensiz sütyen aldım çok memnun kaldım. Bikac tane daha alcam. Evdekiler olmuyor hamileyken kullanmaya başladım bile. Normalde desteksiz 80b kullaniyordum. Bunu desteksiz 85b aldım. Beden konusunda fikir olur belki.
Mircet Dk72 e bebek belensiz emzirme sütyenleri hem fiyat ı çok uygun hemde çok güzel tamamen pamuk terletmiyor şu yaz günlerinde ben çok memnun kaldım