Emos27 KubraSS- belki de Dardır zaten vajinusmus olduğum için öyleyse eğer şaşırmam 🤷♀️salak kafam işte iyiyim diye kullanmadım geç kaldım dimi 😣
KubraSS- Emos27 canım ben ilk gebeligimde hiç bişey kullanmadım bilmiyordum ilkler tecrübesizlik oluyor uol gösteren adam akıllı biri olmayınca da
Emos27 Minikannesi00 sezeryan olcak o zaman rabbim sağ sağlim kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻
Minikannesi00 Emos27 evet canım ya mecbur kaldık ,başka sorunlarımda vardı kalple ilgili,doktor kalbini yormaya değmez dedi ,zaten bebekte normal beklersek 4 kiloyu geçecekti nerden tutsak olmadı yani
Emos27 Merdgn amin valla inşallah buraya kadar sorun yok bundan sonrası sanki aylar varmış gibi zor geçiyor
Emos27 Minikannesi00 rabbim şifa versin sana en iyisi o zaman öyle de doğum böyle de doğum ucunda sağlıkla kavuşmak olsun yeter ki canım ya