isimsizbebek [silindi] ben hamileligimin son ayında hem kestirdim hem boyattım. Kestirmek için tabi ki son ayı beklemenize gerek yok. Dediğiniz gibi ömrü biçen rabbim saç kesimi ile bunun asla alakası olamaz
isimsizbebek [silindi] ben hamileligimin son ayında hem kestirdim hem boyattım. Kestirmek için tabi ki son ayı beklemenize gerek yok. Dediğiniz gibi ömrü biçen rabbim saç kesimi ile bunun asla alakası olamaz