Edamustafa Merhaba kızlar benim iki gün önce lekeleme vardı sonra azcik pembe bi kan gördüm kanal yollarımda kanama varmış bu durumu yaşayan varmı şuan 7 haftaligim🤲
Nida__ Edamustafa 8. Haftamdayım hala arada bi görüyorum doktor adet kanaması gibi görmediğim sürece korkmamam gerektiğini söyledi
Dilandm Edamustafa bnde 8+2 yim dün kan geldi sonra siyah bi lekeye döndü hemen acile gittim progestan yazdı alttan muayene etti kalp atışları devam ediyo fakat benek biraz aşağıya inmiş dedi ağrım yok bebeğim düşermi çok korkuyorum
Edamustafa Nida__ yok affedersin silindim de geldi idrardan sonra korktum iğnesini vurundum işte ilacını da içiyorum bakalım RABBİM büyük 🤲🌸
Gunsss Benim 6. Haftada kahverengi lekelenmem olmuştu 1 hafta sürekli yattım ve progestan kullandım. Sonrasında 8. Haftada adet kanaması gibi kırmızı ve yoğun kanamam oldu doktorum yatmaya ve progestan devam dedi. Şimdi 28+3 teyiz oğlumla çok şükür 🙏🙏
Habibekosalak Gunsss bende 11. Haftadayım bir kaç gün benden de kan geldi adet kanaması gibi sonra doktor bana da o hapı verdi içiyorum ve yatıyorum devamlı kalkmıyorum hiç . İnş bir sıkıntı olmayacaktır . Düşük riski var yatacaksın dedi 😢
alininannesiiiii Gunsss yaaa ne güzel bizde az önce hastaneden geldik 5 haftalığız ilk başlarda kahve lekelenme başladı sonra kanamam oldu hala kanamam devam ediyo adet olmuşum gibi ama bebeğimizin kalp sesini duyduk şuanda bebekte bi sorun yok ama 15gün asla kalmadan yatcaksın dedi doktor inşallah bizde sorunsuz bi şekilde hamileliğimizi tamamlarız 🙏😇
Gunsss Habibekosalak ben günde 3 kere fitil olarak kullanmıştım. Ağızdan alımda yan etkisi çok fazla çünkü
Edamustafa Gunsss yok değerlerimi usd üstte ölçtüler bebek hormonlarım yukseliyorkmuz çok şükür ama yatıyorum icte çok bas donduruyo ama 🤲
Gunsss Samiraa bir hafta yemek ve tuvalet dışında hep yattım. Kanamam bitmişti zaten doktor kontrolünden sonra normal hayatıma devam ettim.
Gulan Dilandm bendede aynısı olmuştu bebek çok aşağıda demişti doktor ve hafif lekelenmem vardı progestan fitil kullandım hep dinlendim ağır biiş yapmadım evi bile süpürmedim şimdi 20 haftalığız oğluşumla çok şükür korkutma kendini inşallah bişey olmaz
Edamustafa Dilandm Allahım korusun bütün bebekleri inşallah da bisi olmaz korkma Allah buyuk🤲bizde küçük olduğu için çok az duyduk 6. Haftanın içindeyken kalp atışlarını
Samiraa Gunsss canimbenimde yoğun kanamam oldum iğne serum ilaç aldım o gün kanamam durdu 1 hafta sonra doktora gittim doktor kanama alanın çok büyük dedi tekrar yat dedi yine ilaclarimi kullanıyorum ama akıntım temiz akıntı bu iyiye mi işaret