Nessem ilk gittiğim doktor nerdeyse bebeğimi alacakti aşırı karamsar konustu kahverengi kanama vardı ve kalp atışı baslamamisti 6+3 deydim o zaman. Doğal olarak çok korktum çok üzüldüm. 3gun sonra başka doktora gittim kalp atışı vardı ve doktor sağolsun detaylı baktı. kanamanın çok normal olduğunu anlattı stres yaparsan artar kendini topla dedi bende öyle yaptım çok şükür kesildi 16. Haftamdi sanırım tekrar oldu gene kahverengiydi hiç doktoruma bile söylemedim çok sakin ve normal karşıladım. Kontrol de de bişey çıkmadı çok şükür. 2gun sonra o da kesildi. 23. Haftamda kirmizi renkli yoğun kanamam oldu o zaman çok korktum ama çok şükür bebeğime bişey olmadi. Doktorum sağolsun başta tıbbi sonra dini olarak çok rahatlatıcı bı konuşma yaptı bana. Şuan 28. Haftada yolunda giden bı gebeliğim var. Her zaman sakinligini koru ne gelse Allah tan geliyor inşallah sağlıkla kucağımiza alırız 🤲😊 biraz uzun oldu kusura bakma 😊