sinemkumandanveren Deletedmom417 bayramdan sonra yavaş yavaş alacağım işte Kasım’da Doğum benim allah izin verirse inşallah Ekim’e kadar tamamlayacağım inşallah
Gizemito Deletedmom417 27 haftalığız, geç kalma olayı herkese göre değişir yani ben pandemi süresince hep evdeydim sıkıntıdan internet alışverişiyle hallettim bir çok şeyini. Bütçe olduktan sonra bence 2 3 haftada halledilir
Emineerd Deletedmom417 ben 32 de memlekete gidicem doğum için gurbetteyiz hastane olarak da devletten başka hiç bi seçeneğimiz olmadığı için ☺️ Gitmeden çogu şeyi aldık o yüzden. Tam zamanı bence almanın gitmesem de alırdım
Aysu_CK Deletedmom417 28+2.Henüz hastane çıkışları badileri tulumları falan aldık.Diğerlerini de 30 olana kadar halledicem bakalım😊
Sumru Deletedmom417 geç değil ama erkende değil bence bir an önce başlasanız iyi olur daha fazla ağırlaşmadan canım
Poyrazefenin_annesiii Deletedmom417 iyice agirlasmadan başla canım. Ben yıkadım utuledim koydum dolabına yerleştirdim ama bel ağrısından öldüm
Sumru Deletedmom417 0-3 az aldım çabuk büyüyorlar minnoşlarrr 5 takım 0-3 aylık aldım 3-6 yı yoğunlukta aldım ama kaç adet oldu İnan saymadım onu canım 😂
asyaninannesii Deletedmom417 bayram için nigdeye gidecez de kuzum orda da güzelleri olmaz 1 ay falan kalacaz mecburen 1 ay sonra alaçam işte