Merhaba, Bugün kontrolüm vardı doktorum herşeyi çok güzel dedi. Sadece baş cevresinin 29 haftalık oldugunu söyledi ama ben 31 haftalık gebeyim 2 hafta geri olmasının sebebini sordugumda sebebı yok sıkıntı olusturan bır durumda değil rahat ol dedi. Var mı yaşayan?