mcmc34 meraba kızlar 23. haftama yeni girdim arada adet sancısından biraz daha fazla bir agri hissediyorum kassıklarda normalmi bu?
minikmucizem1_ mcmc34 bnde 22. Haftadayım karnimda ağrı oluyo ara sıra çok şiddetli olmadığı sürece sorun olacağını sanmıyorum cnm