Gulcan_89 Bebek hareket ettikçe aşağıda daha çok hisseder oldum. Dr bugün epey aşağıya inmiş dedi. Alttan muayene ettirmek istemedim. Bu durumda olan var mı? Çarşamba sezeryan günüm var. O güne kadar sıkıntı olmaz inşallah 🙏
Busra221 Gulcan_89 bebek kanala inmişken neden sezeryan tercih ettiniz acaba bende 36 haftalığım benımkide aşırı aşşağıda
Poyraz_04 Gulcan_89 36ya yeni girdim ve bende aşırı aşağıda hissediyorum artık. Sanırım doğum yaklaştıkça iyice aşağı iniyor bebişler. Benim de 7 ağustosta sezeryan günüm bakalım o zamana kadar bekler inşallah
Gulcan_89 Poyraz_04 inşallah canım 🙏 benim 30. Haftadan beri erken doğum riskim vardı yatıyorum o yüzden hastanede. 37+3 sezeryan günü verdi. Ben 38 düşünüyordum hep ama ilaçlarla durduğu için daha fazla bekletmek istemiyor hoca heralde 🙄