Gokceeebade Merhaba kızlar, Konya da yaşıyorum. Özel hastanede doğum yapmak istiyorum. Doğum ocakta Allah izin verirse. Çok yakında doğum yapan arkadaşlar doğum ücretlerini ve hastanelerini yazabilirler mi acaba 😊
Nilaydogan Gokceeebade manisa soma özel medigünde doğum yapıcam 2 hafta sonra 1.800 dediler sezeryan + 1 gece kalma bi sıkıntı olurda daha kalırsak eklenicekmiş ek ücret
Havvaseycan Gokceeebade medova Hastanesi’ne gidiyorum doğum 3000 epiy artı olarak 1000 TL doktor içeri eşimi almıyor pandemiden dolayi
Gokceeebade Havvaseycan benim kuzenim de oraya gidiyor eşini alıyorlarmış yukarıda yanında durucam odaya girmiycem yada doktor beni de görmek istedi filan deyince alıyorlarmış sende dene istersen. Bide doğum 3100 diye biliyorum medova da
Iremgull11 Medicanada bana sezeryan veya normal ikisine de 3000 dediler canım hikmet karabacağa gidiyorum eşimi muayene alıyorlar
Gokceeebade Iremgull11 bende rengin hanıma gitmeyi düşünmüştüm ama medovaya karar verdin aysel hanıma 😊