Canimannem Merhaba anneler, anne adayları 🖐😇 Hamileligimin 30. Haftasindayim. Son birkac gundur kalbimde çarpıntı var. Daha öncesinde olmuyordu. Bunu yasayan var mi acaba ? Yoksa hafta ilerledikce olmaso normal mi?
RabiaMG Canimannem bende de oluyor bazen 30.haftamdayim kansizliktan mi acaba diye dusunuyorum ben yada agirlastik ondan mi bilmiyorum.
RabiaMG Canimannem bende gunde 2 kez iciyorum canim ama yeterli gelmeyebiliyor. Yeni bakilmadi degerlerime ama en son ilac ictigim halde dusuktu.