yeter0000 bilmiyorum ki ne diyebilirim. Ama bence dusunmeyin. Ben yaklasik 2 sene ilac kullandim aglayarak Kuran okudugumu biliyorum hastamiyim olcekmiyim diye. Dusundukce kotu oluyor insan. Kitap okuyun, ibadet edin, birseylerle meskul olun dusunmediginizde agrimicak belkide. Benim oyle oldu cunku ben ibadet ederek atlattim ilaclarimida birakali cok oldu.