Arkadaşlar merhaba eminim hepiniz yaşamışsınızdır bu sırt ve bel ağrılarını. Ben artık ağlayacak boyuta geldim. Sağ tarafımda çok fazla bir batma ve ağrı oluyor. Her türlü oturma ve yatma pozisyonlarını deniyorum. Bana verebileceğiniz önerileriniz var mı acaba???