2020ARALIK Kızlar 4. Ay bitti nefes darlığım vardı hala tam olarak geçmedi normal mi bu yani hep böyle kalacam sanıyorum
feamtrmea 2020ARALIK 24. haftadayım ayakta fazla durunca çok oturunca çok hareket edince oluyo nefes darlığı bendede 😔
babysevgi 2020ARALIK bende de oluyor 5. Ay bitti yeni yeni oluyor o da iç çamaşırı giyince daha fazla oluyor farkettim ki herhalde artık değiştirmek gerekiyor balensiz demirsiz pamuklu çamaşır ..
2020ARALIK irva ya bende midemden şüpheleniyorum gaviskon aldım onu içince sanki azalıyor valla ben gibi düşünen birini bulunca sevindim bi 😄
irva Aygul01 Balım safra reflüm var benim.Ameliyat olacaktım hamile kalınca ertelendi.Pek işe yaramıyor ilaç vs safra reflüsünün ilaçları daha farklı onlar iyi geliyordu.Mide ilacı çok kesmiyor şurup da eh idare eder misali işte.
Aygul01 irva banada şurup o anlik tesir ediyordu ama doktor lansor verdi mide ilacı müthiş ya anında kesti kac ay boşuna acı crktkm gece gündüz demeden uykularımdan bile uyandırıyordu yanma 😕
2020ARALIK Evet yanma mide rahatsızlığına iyi geliyo canım banada doktorum önerdi sende sor şurup içiyorum ben hemen etki ediyo buz gibi
2020ARALIK Hanifee1273 4. Ay başlasa gene iyi hamileliğimin 6. Haftasından beri var bu azalmış hali 🙁😄
Hanifee1273 2020ARALIK 6. Hafta mı millet o haftada hamile olduğunu bile anlamayan var . Kilo alımınız nasıl peki . Yada kaç kilosunuz
M_N_R 2020ARALIK Canim bendede cok fazla oluyodu o.Kan degerlerine baktir.Benim kanim cok cok azdi serumlar ilaclar falan oyle gecti nefes darligim.
2020ARALIK M_N_R değerlerim iyiydi ama bilmiyorum sebebini yarın kan değerlerime baktırıcam yine bakalım hayırlısı 🙏🏻