Kızlar 37 haftalık hamileyim kasıklarımda agrılar başladı dün gece sol kasıgım şiddetli agrıyordu ağrı kesici içtim biraz hafifledi agrım bebeğim dönmüş doktor öyle dedi onun mu agrısı yoksa doğum belirtisimi bilemedim ilk hamileliğim çünkü birde ultrasonda bir hafta önde gidiyor bebeğim doğumu etkiler mi bu 🙏🏻