Arkadaşlar 1 ay önce düşük yaşadım.2,5 aylıktı.normal adet henüz olmadım,göbeğim eski haline halen dönmedi hamile gibiyim karnım şişkin.Çok rahatsızım.acaba hasta olmadım ondan mı diyorum:( düşük yapan arkadaşlar sizin bu şekilde göbeğiniz oldu mu veya ne zaman eski haline döndü? Teşekkürler