miracam Tüketiyorum ama ornegin fantayı bir bardaga koyuyorum 5 10 dakika kalıyor asitinin cogu kacmis oluyor kendimi öyle kandırıyorum😂
Buse1996 Soda maden suyu hamilelikte içmek faydalı diye biliyorum kas kramplarına iyi geliyomuş ben hergün 1 tane içiyorum
Tbmr135 Benim çocuğumda kola ve karpuz olarak çıkacak sanırım . Yada tamamen asit kaplı olacak 😞 Kolayi bi türlü birakamadim sadece ilk bi kac ay icmedim sonra dayanamayip içtim .
MSBebek Nrykml bilmiyorum canım ya sonra sormadım bidaha kendi doktoruma gidince sorycam unutmazsam 😃😃
MSBebek Suleyigit valla canım kafein içeren herşey yasak dedi sadece siyah çay oda açık olsun dedi anlamadım bende
Suleyigit MSBebek aman iç gitsin kız Türk kahvesinden zarar gelmez ben günlük içiyorum bazen tutamayip telveyi yiyorum sen telvesini yemeden iç kahvesini hiç bişey olmaz kafein oranı çok değilki
Minikannesi00 MSBebek canım kafein ilk 3 ay düşük sebebi ,sonraki aylarda da vücuttan atılması çok zor ayrıca bebeğe geçiyor ve bebektende atılmıyor birikiyor . Bu da doğduğu zaman bazı olumsuzluklar yaratabliyormış bebekte
MSBebek Mihre valla ilk öğrendiğimde acildeki bı doktordu kıytırık bı poliklinikte ama iste şüphe kaldı 😃😃😃
eccmmnr MSBebek jinekolog Dr. Kağan Kocatepe’yi takip edebilirsiniz. Tüm detayları ile birlikte kahvenin, gazlı içeceklerin yada zararlı bildiğimiz, yararlıları veya yararlı bildiğimiz zararlı olan her şeyi hatta batıl inançlara kadar hamilelerin üzerine gidilen her konuda anne adaylarını fazlasıyla aydınlatıyor. Bana da doktorum baş ağrısı çok çektiğim için sade türk kahvesini önerdi. En sağlıklı ağrı kesici olduğunu söyledi. Kafein miktarı içinde 50 küsur civarı ve hamile bir bayan günde 200 civarında kafein tüketebiliyormus.
manelreif HappyMom ne çay ne asitli içecekler nede kahve türü normalde de içmezdim hiçbirini 😁 detoks suları içerdim çoğunlukla şimdi sadece portakal nar suyu içiyorum onlarda sıkma olacak
Rengin_27 Kola, hazır meyve suyu tüketmeyeli 8 yıl oldu. Kahve kültürüm de yok zaten. Çayı çok çok severdim özellikle seylan çay onu da bıraktım gebelik sonrası zaten tat sensörlerinden kaynaklı eski tadını da alamıyorum. Ama küçüklüğümden beri süt ve ürünlerini tüketirim. Özellikle süt, ayran ve su tüketiyorum kahvaltıda. Şimdilerde arada sade maden suyu içiyorum o da çok nadir. Bebeğe zarar verebilecek her şeyden uzak duruyorum. Madem doğuracağım ona sağlıklı bir beden ve sağlıklı bir hayatı vermenin sorumluluğunu taşıyorum.
ED1802 Tbmr135 ben de öle tiksineyim die sıcak içiorum yok buzlukta bekletiyorum her şekilde içiorum gazı gitsede içiorum resmen bağımlıklık bu 🥺
rizelipek Zaten normalde de tüketen biri değilim çok canım isterse yarım bardak içiveriyorum ondan da bir şey olmaz herhalde 🤪 ama çaydan bir türlü vazgeçemiyorum neyseki şeker kullanmıyorum açık içmeye özen gösteriyorum 😁
Bahriye06 Asitli içecek, çay ,kahve hiç içmedim 23+3 oldum Maden suyu, ayran, kefir, süt, sıkma portakal suyu ve bol su içiyorum ☺
Balfeman HappyMom Yaklaşık 1,5 sene önce tedavi sürecini başlatınca asitli içecekleri, çayı, nescafeyi bıraktım. Bitki çayları ve türk kahvesi tükettim şimdi 5.haftalık hamileyim🙏 Çayı çok acik pazar kahvaltisinda arada tukettim.Dün ilk türk kahvemi içtim arada sade maden suyu tuketiyorum. Herşey evlat için sağlıklı olmayan ne varsa hayatımdan çıkardım. Paket gıdalar vs. hiçbiri evimize girmiyor uzun zamandır. Çayı o kadar çok severim ki annem, kayınvalidem iyi içmeden durabiliyorsun diyorlar😊😊