Merhaba kizlar 30. Haftamdayim. Doktor bebek biraz iri bir hafta önden gidiyor kilosu 1650 gram dedi. Ambiyon sıvısı da biraz fazla dedi. Sıvıyı dengede tutmak için ne yapmam lazım acaba. Bu şekilde olup sonra normale dönen var mı siz neler yaptınız yardımcı olur msuunuz ?