Keriminmutluannesi Merheba arkadaşım 39 haftalık hamile ve bu hafta da sancısı olmaz ve doğurmazsa bir kaç güne ameliyata alınacak sezaryen... Normal doğumu neler çabuklaştıra bilir siz neleri denediniz?
Prensesss Keriminmutluannesi suni sancıyıda deneyin alttan da yumusama için fitil veriyorlar bunlar olmazsa sezeryan düşünün Meryem ana otunun methni cok duydum aktarlarda oluyo alıp suya bırakın acışdkca rahimde acılma yapıyomş bide 1 kask için suyundan okunması gereken dualara bakın netten okuyun doğm yapıncada cıkarın hemen
seymos Keriminmutluannesi dr un cuma günü bana dedikleri, ilişki plates topunda oturma squat hareketi günde 9 hurma yürüyüş yap yerleri çömelerek sil dedi.
Prensesss Bide çubuk tarcını duydum 3 5 tane atın kaynasın için 2 3 bardak merdiven inip cıkmak cömelme hareketi sıcak suda uzanmak da diğer aklıma gelenler bende 38 içindeyim pazartesiye kadar gelmezse bende denicem 😊
Duyguhan Bol bol hac hurmasi yesin insallh dogum.normal olur ve bol bol yurusun rabbim saglikla kucagina almayi nasip etsin
NurdanHakan Keriminmutluannesi olmayınca olmuyor girsin sezrryana hakkında hayırlısı demekki ameliyat ben neler yaptım normal doğum için ama Olmadı şansını zorlamasın ben bekledim zorladım ve plesentam yaşlanmış yarın acilen sezeryana giriyorum 5katta hergün 2-3 kez inip çıktım/hurma yedim/sıcak duşlar/egzersiz/yürüyüş/ Yok benim sancım olmadı açılmamda öle allah hepimiz İçin hayırlısını nasip etsin çokta geçikmesin riske gerek yokk
Beste Bende 39. Haftamdayım cuma günü doktorum doğumu planlarız dedi 36. Haftamda alttan muayene etmişti Rahime yumuşama var demişt ondan sonra hic alttan muayene etmedi normal Doğum istiyorum neler yapsam bilemedim 🤷🏼♀️