Acile gittim sancılarım vardı doktor hanım bugün yollamayız, yatırırız dedi alırız bugün bebeği dedi bana. Normalde özelde çarşamba alacaklardı yalnız devletteki doktor günün geldi dedi, eşimle konuştum hayırlısyla bugün dogumum gerçekleşecek. Dua edin kızlar inşallah güzel geçer 🤲🏻