Merveatay Merhaba kizlar. 30. Haftamda girdim henüz hiç alışveriş yapmadım. Kendime iki tane gecelik takımı almayı planlıyorum siz neler aldınız acaba? İndirimde gördüğünüz, beğendiğiniz takımlar varsa buraya atar mısınız?
Meriwa Merveatay ben suwenden aldım canm oraya da dilediğin modele bakarsın ben pijama aldım askılı bide gecelik aldım ama o cok ince iç gösteriyordu açıkcası
Makbus Merveatay ben bir uzun kollu bir kısa kollu pijama takımı aldım Trendyol dan. Birde kısa kollu sabahlık olan gecelik takımı aldım. Birde uzun kollu gecelik aldım. Yeter li olur diyr düşünüyorum evrede giyme amaçlı aldım
ecembugra53 Merveatay oluyor genelde çevrim de hep alan var canım alttan rahat edersin bende doğumlara girmiş biri olarak canım
Merveatay Makbus hepsini onu digmeli mi aldın canım. Trendyoldan hangi marka aldın. Alıp da begenmedigin oldu mu kalitesinu
Makbus Merveatay canım siyah inci aldım pijamaları 60 TL idi. Fiyatına göre güzeldi bence. Aldıklarımin hepsi düğmeli daha kullanışlı olur diye düşündüm
Tugce_S Trendyol siyah inci bak istersen ben 2 tane onlardan aldım önü düğmeli bitanede elbise tarzı almayı düşünüyorum
nurglakays-95 Merveatay [url=https://hizliresim.com/l5QOgF][img]https://i.hizliresim.com/l5QOgF.jpg[/img][/url] [url=https://hizliresim.com/XDMoQL][img]https://i.hizliresim.com/XDMoQL.png[/img][/url] canım ben bu 2 sini aldım Hays pijamadan o kadar kaliteli ve güzeller ki tavsiye ederim fiyatlarıda uygun şuan hala varmı bilmiyorum çok dantelli abartılı şeyleri sevmiyorum Uygun fiyatlı arıyorsan lcw yada bakabilirsin lcw dan da bir tane gecelik almak istiyorum bakalım 😘
gokcecan Merveatay bende emzirme atleti sütyeni almadım daha. Korona oldğu için mağazara girmedim netten almaya da cesaret edemedim bedeni uymaz kargoyla uğraşcam diye ofs bu hafta öyle böyle çıkcam. eğer ankaradaysan ulusa gitmeni öneririm. Yumuşacık pamuk ürünler iyi fiyata ben 90 ve 70 tl ye iki takım aldım
Merveatay gokcecan mersindeyim canım. Ben de almadım emzirme sütyeni filan kendime hiç bişey almadım :)