Merveatay lavienrose bebek için neler aldın canim kıyafet battaniye dışında onları aldım ben de sadece
ozgeya Dk72 benim oğlum da eylül sonunda doğdu. Bir tane peluş battaniye bir tane de bir tarafı penye bir tarafı peluşumsu bir battaniye aldım yeterli geldi.
Asenat34 Dk72 ben nohut battaniye yi lcw aldım çok güzel bi de kalın battaniyeyi de karacadan onu da çok beğendim 🌸
Mervee09 Dk72 canm önümüz kış olduğu için kalın battaniye de gerekli bence penye haricinde annemin ördüğü battaniye var lcw dan polar battaniye almıştm bide baya kalın özdilekten aldım o tam kışlık
Merveatay Dk72 canım az önce gördüm LCW nin sitesinde battaniyeler 35 TL artı hir de ikincisi %50 indirimli bı bak istersen. https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/kategori/erkek-bebek/tekstil-urunleri
MinikKoala Dk72 antialerjik iplerle örülen 1 adet battaniye daha sizin için yeterli olur bnce . Hepsini birden kullanmıyorsunuz zaten ben ilmekli ipten battaniye yapmıştım oğlum onu çok seviyor yumuş yumuş hep onunla uyur ☺️
MinnakLiva Dk72 en kalınlarından nohut al bir tane canım, kasım aralık buz gibi olur önce müslinle sararsın ardından nohutu örtersin..
sdadcr Dk72 karacanın bebek battaniyesi var ben ondan aldım 1 tane orta kalınlıkta 1 tanede e bebekten aldım oda biraz ince gibi Bursada yaşıyorum çok aşırı soğuk olmadığı için normal kalınlıklarda aldım büyüklerimde yeterli olacağını söyledi