ecembugra53 GulcanYvz bende park beşik aldım canım 😊 ama Çivilden almadım mağazadan aldım güzel kullanışlı canım kademeli benim ki ilerde oyun parkı oluyor benşm ki
Mrwemn GulcanYvz ben aldim canim bunun aynisi degil ama ayni marka maller benimde civilden aldik daha kullanmadik ama fiyati uygun ve is görür geldi bana
GulcanYvz ecembugra53 güle güle kullan canım inş bende bunu beğendim ama mağazasına gidip bakmak istiyorum nasıl bilmiyorum burdan sorayım dedim
Bebislerimiz Arkadaşım kullanıyor cok memnun katlanip küçük oluyor hemde yerde kaplamıyor bende bundan alicam 👍🏻
GulcanYvz Bebislerimiz sağol canım bende düşünüyorum bugün hatta civile uğrayıp bakıcam eşimle birlikte inş vardır şubesinde belki indirimde yaparlar
GulcanYvz Mrwemn ya ben bugün baktım da 70-110 eni bana çok geniş geldi evet büyüklük olarak rahat ama ben yatak odama koyacağım için çok yer kaplayacak diye vazgeçtim 60-120 modeller bakıcam