Burcuyyy Son bir haftadır bazen alt karnıma bazen üste sağ öyle bi kramp giriyor kalıyorum öylece bu durumu yaşayan varmı
ecembugra53 Burcuyyy canım kramlar bebekten kaynaklıdır genelde bebek büyüdükçe Doğuma haxılıyor kendini baskı yapıyor asagıya canım ondan
Aysenes Burcuyyy soluk sancisi olabilir bende de oluyor kalıyorm öyle nefes bile aldırmyor ama geciyor 1dk icinde
Merveaksoy Burcuyyy bende 30 haftalık hamileyim aynısı bana da oluyor canım. Korkup doktora gittim sancım 40 larda çıktı doktorum normal olduğunu söyledi. Rahmin ve bebeğin büyümesine bağlı sanırım.
Minikfasulyem26 Burcuyyy aynisi banada oluyodu sag taraftan keskin bir kramp griyodu baya canim aciyodu ama kisa suruyodu doktorma sordm rahim baglari gevsedigi icin demsti genelde sagda olr zaten demsti
Burcuyyy ecembugra53 yalancı sancı mi oluyor yani karnımın içine bıçak saplanır gibi birde sürekli toplanıyor bebek
Burcuyyy ecembugra53 yarn kontrolüm var bunu söylicem de dayanılmaz oluyor bazen sormak istedim burda
ecembugra53 Burcuyyy canım olabilir doktora gittiğinde herseyi söyle doktoruna o güzelce muayene etsin canım
Burcuyyy Merveaksoy ya acaba hastaneye gitsem sancıya kendileri bakıyorlarmı sancı çıkarsa alttan mi bakıyorlar
Merveaksoy Burcuyyy evet toplanıyordu. Alttan muayene olmadım zaten ben acilden giriş yapmıştım o yüzden sadece nst ye bağladılar . Sanırım bu haftalarda böyle ağrılar yaşanabiliyor