Şurdaki cevapları görünce ülkenin halinden ümidi kesiyorum hakikaten.
Bakın arkadaşlar yobazlık ve cehalet bu ülkenin üstüne kara bir bulut gibi çöktü. Rica ederim siz de bu karanlığın suyuna gitmeyin.
Black Friday denen Kara Cuma, ABD’de Şükran Günü’nün ertesinde yapılan yoğun indirim uygulanan günün adıdır. Şükran Günü’nün Tanrıya dalan şükretmek ile alakası yok, dini bir gün değil, Amerika’ya ilk göçeden ilk yerleşimcilerin, kendilerine yardım eden yerli halklara bir minnetinin nişanesidir bugün (sonradan kesiyorlar o yerlileri ama olsun)
Bunun ne bizdeki cuma günü ile, ne din ile falan alakası yok. Üstelik hesapta şirin şirin yazıp, ileri seviyede dini nefret söylemleri var burada, yapmayın ayıptır, günahtır.Çocuk yetiştireceksiniz, ebeveyn olacaksınız, böyle söylemlerle mi çocuklarınızın zihnini bulandıracaksınız?
Cuma günü alışveriş yapılmaz ne demek? Size mi kaldı onu sorgulamak? Ne ayıp şey, ne terbiyesizlik!