Mzeynepp Mybabe sayeniz de ben de eksik olan bilgilerimi tamamladm teşekkürler. Ve yine haklısınız 🙂)
Mybabe Mzeynepp cok tesekkur ederim ❣ gercekten amacim ukalalik yapmak yada birilerine bir seyleri ogretmek degildi yalnizca ortada bir yanlis vardi bende olur mu canim o isim suradan geliyor dedim ama saldirida bulundu birileri cunku yapabilecek baska seylere sahip degiller
Mybabe Seydaaa ayrica ben esimin annesi hakkinda konusmuyorum hemde arkasindann 😱 gunahi sevabi bize mi ogretiyorsunuz? 😕
deletedmom11 Mybabe ne olursa olsun istediğini söyleyebilir we sen üstünlük kurmak için sürekli daha önce konuştuğu özel hayatına laf sokuşturma hepimizin dolupda patladığı bi gün olmuştur eşlere annelere ama bütün msjlarında kızın ailesine we özeline laf etmeye çalışmışın çok ayıp gerçekden yakışmadı size ben sizin yorumlarınızı her zaman takip ederdim bu oLmamış gerçekden dinLe aLakaLı weya başka bişi konuşulur ama özel hayat ile ağır yorum yapmayın
Seydaaa Mybabe benim hatamı sen mi öğreteceksin bana yazdıklarımı alıp alıp kopyalama . İşte yazacak bişe bulamayınca çirkinleşiyorsun böyle
akovalardan Mybabe ikili tarama testi yaptırdınız mi o zaman eğer bebek kendini gösterir ise doktor söylüyor cinsiyetini bizimki sırtını dönmüştü göstermedi o hafta
Seydaaa deletedmom11 kutlayanlara hayırlı olsun canım bana değil ne kadar hayır cümlesini kullanmamız doğru Onu da bilemedim
deletedmom11 Seydaaa bence kendini parçaLamana gerek yok cnm bak şimdi ben yurt dışındayım hristiyan gelip bize siz müslümansınız diyo ewet diyoruz peki birşey sorcam dşyo domuz hiçbiriniz yemiyosunuz haram diye diyo ama başlar açık sewgilileri war oruç yok namaz yok peki o zaman biz sizden daha temiziz biz kendi dinimizin herşeyine uyuyoruz diyo adamLar dinimizle resmen dalga geçiyo we türkiyeyle oyun oynamanın her fırsatını değerlendiriyolar
Kurtum Mybabe Mybabe ya sen ne dediğinin farkında mısın?? Müslüman olmayana ben adam demem kaldı kü kardeşim diyeyim. Dünyadaki herkes senin kardeşin mi? Müslüman gavur Allah a küfreden şirk koşan herkes senin kardeşin mi. Senin öz kardeşine laf etse biri demediğini bırakmazsın kaldı ki dinine kitabına inanmayan şirk koşan özetle gayri müslim olana kardeşim mi diyecek. Asla ve kat’a müslüman olmayan benim kapımdaki köpeğim olamaz kaldı ki kardeşim olacak. Hakikaten sana ayırıp mesaj yazdığım dakikalara yazık. Daha da vakit ayırmam sana bi daha....
Mybabe Kurtum inanmiyorummmm 😱😱 keske bu mesajinizi ilk yazsaydiniz da bende size yazmakla vakit ve efor harcamazdim cok inaniyorsaniz kapima kopek bile olamaz demez kazanmaya calisirdiniz islamda en buyuk ibadetlerden beri cihaddir cihad burada kada cuma amerikanin oyunu bik bik bikle olmuyor. Size cok yazik Allah dinlerden once insanlari yaratti ama siz bence bunu soyleyerek musluman bile olmuyorsunuz
Seydaaa Mzeynepp önce zam yapıp sonra kara cuma diye indirim yapıyorlar işte sadece göz boyamak ayrıca ona sus buna sus neden böyle yapıyorsunuz kardeşim dinimize sahip çıkalım yoksa onlara esir yaşamak zorunda kalcaz bi düşünün lütfen onların sömürgesinde yaşadığımızı
Mzeynepp Seydaaa madem dine sahip çıkacagız sizce başlamamız gereken yer neresi? Ennn başı neresi arkadaşım? Eğitim. Eğitim eksik olmasa inan bana burada bu muhabbetleri yapıyor olmazdık. Hatta bu forumda, bebeğim sağda kız mı olacak erkek mi olacak diye sorular da sormazdık. Çook daha faydalı şeyler de konuşurduk.
Mzeynepp Mybabe yazılarının hepsini okudım, gayet de seviyelisin eleştirirken bile ve de bir o kadar sabırlı. Ben de teşekkür ederim, yazmaya çalısopta iki laftan sonra bıkardım ben, siz tercüme olmuşsunuz 😍
Kurtum deletedmom11 boşveeeer herkes aklını kullansın. Biz üzerimize düşeni yaptık. Yarın Mevla bize neden uyarmadın demiyecek ya şükür. Gerisi de kendi düşünsün. Adım hıdır elimden gelen budur 😁 Rabbim cümlemizi uyandırsın oyunlara tuzaklara getirtmesin amin 🤲🏻
deletedmom11 Kurtum ya bak ben tekrar söylüyorum yurt dışındayım we inan bana burda dönen oyunları canlı canlı görüyoruz ya neden siyah diye sağda solda araştırdım ya totoşların bile günü rosedag diye geçiyo ama cumaya geLdiği için günün adı kara siyah oluyo baya soruşturdum türkiyedekilerin götü yemedi efsaneye çewirmişler we alışweriş rekoru türkiyeden çıkmış diyolar % 90 kar payı ülkemize girmemiş biliyomusunuz bizimkiler gerçekden ya saf yada maL ticaret diye ameirkanın harika bi oyununa gelmiş bunlar sizi burdan gülerek izlerken biz burda birbirimize giriyoruz gerçekden çok yazık
Mybabe deletedmom11 arkadasim simdi benim en baslarda ki yorumlarima bakiniz ben her zaman saygi cercevesinde konustum hatta kendisine de belirttim ben destekliyorum desteklemiyorum falan demedim sadece yanlis bildigi birseyi duzelttim anlamayip hircinlasinca anlatmaya calistim anlamayinca ve hakarete varinca tek yaptigi ben cennete gidecegim siz cehennem tavriydi bunu koskoca Peygamber yapmamisken ne demek bu tavir? Benim imanimi bilmeden kim ki benim dini inancima karisiyor? Siz bu konuyla alakali diger tarafta oldugunuz icin size gos gelmemis olabilir ancak hala da soyluyorum bir buyugun ozellikle esin annesinin giybetini yapmak daha buyuk gunah degil midir? Ben mi yanlis biliyorum?
Seydaaa deletedmom11 evet çok kırıldım ve bu insan hakkımı helal etmiyorum ben 4 4 lük müslğmanım demedim ama insanım ya hatalarımda var Allah affetsin . Günahlarımı ödüyorum karnımda çocuğumla bu beni eşimi ve Rabbimi ilgilendirir bütün insanlığı değil
Seydaaa Mybabe evet YÖK nasıl akıllıca bi soru ? Peki siz okuduğunuzu anlayabiliyor musunuz ? Çünkü ben yazımı paylaşırken sizi hedef almadım sadece genel olarak kendi düşüncemi ifade ettim
Seydaaa [bilinmeyen] sana kalmadı benim haddim . Haddimi bildireceğin yerde kendi sayfan olur ne düşündüğün umrumda değil çünkü anlamazsın o yüzden germe beni çık git sayfamdan
Mybabe Mzeynepp 😍 seviye sabir bir ise yaramiyormus 😅 albert einstein bosa dememis onyargilari yok etmek atomu parcalamaktan daha zordur 🙄
Kurtum deletedmom11 bunları düşünmek için iki şey lazım bir akıl iki iman. Allah olmayana da versin kardeşim ne yapalım yani. Paraya imanı satmak denir kelimenin tam manasıyla bu işe. Allah akıl fikir versin gerçekten. Düşmanımız bizim zaafımızı zayıf noktamızı biliyo tak 12 den vuruyo. Ölmüşüz ağlayanamız yok yazık yani üzülüyorum bu halimize
Kurtum Mybabe ya kadın kalkmış karşındaki müslüman değilim diyo ve kaç dakikadır yazmamıza rağmen hala aynı şeyleri söylüyo. Müslğman olmayan kimdir kafirdir küfğr ehlidir. Peki sen kafir e kardeşim der misin. Ne söylediğinin farkında mısın sen?? “ Ey iman edenler! Hristiyan ve yahudileri kendinize dost edinmeyiniz” ayet i kerimesini hiç mi duymadın Allah aşkına. Siz hangi islam dinini yaşıyosunuz yaa. Bi insana köpek demek insanı dinden çıkartmaz hınzır demek çıkarır sen onu da yanlış öğrenmişsin. Ne demek sen bu kelimeyi söylemekle müslüman bile olmuyosun. Ayrıca cihat nedir Allah için kafiri öldürmektir. Senin bahsettiğin tebliğ. Ki ben tebliğimi yaptım dakikalardır hala bana kalkmış karşındaki müslüman değil sen kime ne anlatıyorsun diyo. Bence sen ayık ol...
Kurtum deletedmom11 diyorum ya indirimde diye incil tevrat alacak adamları tanıyorum sözde müslüman. Şimdi çıkıp biri ay o da Allah ın kitabı sen kitap mı ayırt ediyosun senin insanlığın da o kadar ayol diyecek ben de gülücem gerçekten 🤪🤪🤪🤪 Allah başımızdan aklımızı, kalbimizden imanımızı alıp da bizi değersiz yapmasın. Hele farkına varmayıp akıllıyız imanlıyız sandırmasın.🤲🏻 Zor şeyler bunlar 🤦🏻♀️
deletedmom11 Kurtum bence boşuna uğraşıyosunuz kardeşim baksana , arkadaş iki keLime iLe zihninizi çökertmeye çalışıyo ama siz müslüman bile olamazsınız diyerek peygamberimizin sözünü çiğnedi geçti farkında biLe değil peygamberimiz “açıpda kaLbinemi baktın “ diyerek insanoğLunun haddini hatırLatmış ama bizdeee o wasıf nerdeeee bence sewinmeLisiniz size bahaneLerLe geLipde bu kadar konuşuyosa demekki işi gücü yok siz işinize bakın bacım gerekde yok şurda iki bakayım kim ne yazmış dedim manzara ya bak 😂 şaka gibi bazı sözler gerçekden
Seydaaa Mzeynepp bilgini köreltme o zaman buradaki yazılarla ne diiyim git kitap oku yada farklı sayfalarda gezin aradığını bulursun inşallah
deletedmom11 Mybabe bak ben farkındaysan kötü amaçla demedim dedimki sadece cuma ile konuşacaksanız isterseniz saç baş girin neyse ama özele girince iş we bende biliyorm dinde 4444 duası diye bişi olmadığını ama bazen sığınacak Liman ararsın we sana neyin iyi geldiğini bilmeden istersin ki dua edilince geçecek ama bununLa daLga geçmek kötü oLdu oLabiLir biLmeyebiLir üstüne annesini çekiştirdiğinide katınca dedim ağır olmaya başladı konuşma yoksa cumayı tartışın herkes bişi diyo zaten