Kurtum
Kurtum
Hani bi laf vardır para ile imanın kimde olduğu bilinmez diye.
İşin içine para girince çoğu müslümanım diyen dini imanı bi kenera atıyor.
Çoğu diyorum bakınız herkes demiyorum.
Lafa gelince müslüman ülkede yaşıyoruz diyoruz ya laf işte . Türkiye de çok çok çok azdır samimi inançlı insan.
Arapların içinde de öyle.
Kabe’nin etrafına yapılan otelleri gördünüz mü? Lüks,şatafat ve para bürümüş gözlerini.
Keza birleşik Arap emirlikleri de öyle.
Ben çoğu müslümanın samimiyetine inanmıyorum. Elin gavruna suç buluyoruz da bizimkiler çok mu iyi? Ayni bokun laciverti.
Bugün hepsi burada.com da saniyede 350 ürün satılıyorsa bunu kimler alıyor diye sorgulamak lazım.
Kara Cuma’yı sevmiş insanımız.