Gulcan_89 sütüm evet hemen geldi ama bebeğim emmede zorluk çıkartıyor alışmaya çalışıyoruz dünden beri birbirimize 😂 doğumdan 3 saat sonra uyuşukluğum geçti ve tek başıma yürümeye başladım ben korkulacak bir şey yok. Kahve bana 2 tane içebilirsin bol şekerli sütsüz dediler. Ben soğuk kahve içtim sıcaklardan dolayı 😂 hiç baş ağrım olmadı sadece sağ omzuma yel girdi sanırım omuz ağrım var o da ilaçla geçiyor. Aynı gün gaz çıkarttım bugün de büyük wc çıktım şükür