Kızlar merhaba ben de 10.haftadan itibaren zrytec kullanıyorum. Normalde alerjik rinitim var hamilelikte iyice kötüleşti. Bana doktorum haftada 5 gün iç dedi ama bazen çok kötü oluyorum atladığım günler. Sizler hergün alıyor musunuz size böyle bir sınır koydu mu doktor? Bir sefer çok kötü olunca 5 gün sprey kullandım çok iyiydim alerji ilacını çok rahat gün atlayarak kullandım o zaman hatta ama spreyler de zararlı. Sizler kaç gün kullanıyorsunuz ekstra ne yapıyorsunuz merak ettim